Flash Player 10.2 για Android συσκευες !!!!


Flash Player v10.2
for Android devices
Περιορισμοί : Android 2.2 2.3 3.0

Καλημερα και καλη εβδομαδα σε ολους,
Το Android προχωραει ανοδικα και βελτιωνεται καθημερινα. Ηδη μεσα στον Μαρτιο περιμενουμε να δοθει επισημα η εκδοση 2.2.1 σε ολους τους κατοχους Samsung galaxy s, και επισης μεσα στο Μαρτιο πολλες συσκευες θα αναβαθμιστουν στην εκδοση 2.3, την γνωστη σε ολους μας Gingerbread.


Η adobe εχει ανακοινωσει απο τις 11 Μαρτιου οτι στις 18 μαρτιου θα μας δωσει μεσω του market την αναβαθμιση του flash player στην εκδοση 10.2.

Εχω βρει ανεπισημα αυτη την εκδοση πριν κυκλοφορησει και την εβαλα πριν καμια ωρα στο δικο μου Samsung galaxy s.
Το θεμα browsing εχει βελτιωθει κατα πολυ σε σχεση με πριν (flash player 10.1), συμφωνα με την αισθηση που μου αφησε οσο το δουλεψα.
Ολα δουλευουν πολυ καλυτερα !!!!
Προσωπικη μου αποψη οτι δουλευει πλεον καλυτερα και απο το καλυτερο browsing των 2.1 eclair !!!! Καλο ειναι ομως να το δοκιμασετε κι'εσεις για να μου πειτε γνωμες.


 Δουλεψα με τον μαμα browser για κανενα μισαωρο, και μπηκα και σε αρκετες σελιδες, μερικες απο αυτες αρκετα εως πολυ βαριες, οπως in.gr, sportnet.gr, sport24.gr, in.gr, gazetta.gr, κ.τ.λ.
Ανοιξα σελιδες που ειχαν βιντεο απο youtube, dailymotion, και ολα παιζουν μια χαρα !!!!.

Να αναφερω οτι στο δικο μου galaxy εχω την 2.2.1 jpy χωρις τιποτα αλλο, ουτε Lagfix, Ουτε custom kernel ουτε τιποτα.

Παρακατω αναφερω οτι ειδα εγω μεσα σε περιπου ενα μισαωρο Browsing που δουλεψα με το flash player 10.2 :

1) Οι σελιδες φορτωνουν πολυ πιο γρηγορα. η αισθηση μου ειναι οτι φορτωνουν τουλαχιστον 3 φορες πιο γρηγορα (αναλογα και την σελιδα φυσικα).

2) ο μαμα Browser οταν κλεισεις την καρτελα η τις καρτελες που εχεις ανοιξει, δεσμευει πλεον πολυ λιγοτερη μνημη σε σχεση με πριν.
Με το 10.1, μετα απο λιγα λεπτα browsing, ο browser επιανε περιπου 60-70 mb στην μνημη, ακομα και αν ειχες κλεισει εντελως τις καρτελες και ησουν στην αρχικη, π.χ google.gr.
τωρα πλεον μολις κλεισεις τις καρτελες, τις περισσοτερες φορες οταν βγεις απο τον Browser, στην διαχειριση δειχνει οτι πιανει καμια 30αρια mb. δειτε κι' εσεις και πειτε μου.

3) τα βιντεο του youtube σε εμενα τα παιζει μια χαρα και καλυτερα απο πριν.

4) σε 2 βιντεο που ανοιξα σε μια σελιδα που ειχε ενσωματωμενα απο dailymotion, οταν πατησα για να παιξει το βιντεο, μου εμφανισε επιλογη αν θελω να το ανοιξει με τον Browser η με την εφαρμογη "βιντεο". οταν πατησα Browser μου εκανε download το βιντεο στο  /sdcard/download.
ενω οταν πατησα την επιλογη "βιντεο" μου το ανοιξε streaming στην εφαρμογη "βιντεο".

Κατεβαστε το απο το link παρακατω και περιμενω τα σχολια σας, και αν σας φαινεται οντως πολυ καλυτερο το browsing μετα το falsh player 10.2 update.

Την επισημη ανακοινωση της Adobe μπορειτε να την διαβασετε εδω :
March 11, 2011 Update on Flash Player 10.2 for mobile devices

Download link - Κατεβαστε το flash player 10.2 απο εδω :
Flash player 10.2 (Unofficial)

 

Σχόλια